Fin
Ka klientas nori
Kaip pasaulyje ir toliau eiti žalia, dauguma klientu vertina finansu istaigos, kurios yra pasirengusios pasiulyti produktus ir paslaugas, kurie aplinkai geroves galvoje, o ne tik galutinis tikslas gauti pelno. Pagal 2007 apklausa i Yale Center aplinkos apsaugos istatymu ir politika aplinkos apsaugos požiuriu ir elgesiu projekto, 81% amerikieciu mano, kad tai yra ju atsakomybe imtis veiksmu prieš aplinkos problemas, todel ju rezultatai rodo, kad daugelis amerikieciu nori ekologiškesnius produktus, o jos yra pasirenge išleisti pinigus išbandyti naujas technologijas, kurios pades naudingas aplinkai.
Energija taupantys hipoteka, ekologiško automobilio paskolas, ekologinio taupomieji indeliai, alternatyvios energijos, rizikos kapitalo, ir žali kreditines korteles yra novatorišku produktu ir paslaugu centre šiuo metu siulomu finansiniu instituciju visame pasaulyje. Pagal ataskaita, išleido Šiaures Amerikos darbo grupe (NATF) Jungtiniu Tautu aplinkos apsaugos programos Finansu iniciatyva, šiuos produktus ir paslaugas pades aplinkai, išsaugoti klientu pinigu, padidinti pelno dali ir pelna bei gerinti prekinio pavadinimo pripažinimu ir didinant reputacija.
Svarbu, kad finansines institucijos šviesti klientus del šiu produktu ir paslaugu tipus ir apmokyti savo darbuotojus, apie tai, kas siuloma, ir kaip ji naudos klientui. Bankai yra labai konkurencingoje verslo, ir institucijos turi nuolat siulyti naujus produktus ir ivairias paslaugas, siekiant pritraukti ir išlaikyti klientus. Siulant ekologiškiems produktams ir paslaugoms daugybe yra Patikimas budas užtikrinti, kad institucijoms ne tik išlaikyti savo esamus klientus bazes, bet padidinti ju.
Mokymasis iš pasaulio pastangoms
Užsienio finansu istaigu sekmingu i ekologišku produktu ir paslaugu kurima, nes jos pripažista nauda vyksta žalia ir daug galimybiu, kad kyla tai daryti, o ne vaizdu pavoju aplinkai, kaip daugelis JAV banku kartais pasirinkti daryti. JAV bankai paprastai linksta link bendruomenes ekonomine pletra, o ne aplinkosaugos iniciatyvas. Nors šie veiksmai padejo banku pelnas dideli poveiki socialiai, daugelis banku nesugeba suprasti, kad skirtas tik socialines puseje banku diskus toli klientai su aplinkos problemomis. Kas finansu istaigos JAV turi padaryti, atsižvelgiant i NATF ataskaita, pasinaudoti žalia finansiniu produktu bei paslaugu galimybes.
Finansines institucijos tokiose srityse, kaip Europa, Japonija ir Australija pirmauja kuriant ir parduodant ekologiškus produktus ir paslaugas budas. Viena iš pagrindiniu priežasciu, kodel taip yra del to, kad šiu šaliu vyriausybes yra labiau itraukiami i banko produktu, kurie naudingi aplinkos kurimui.
"Žalioji" Žingsniai
Vienas iš pirmuju veiksmu, kad finansu istaigos gali imtis siekdamos tapti žalia iškelimo aplinkos apsaugos departamento, kuriai pavesta kurti aplinka tausojancias produktu ir paslaugu. Aplinkos apsaugos klausimai tampa vis svarbesni vartotojams visoje šalyje šiuos sunkius ekonominius kartus, nes žmones pradeda suprasti, drastiškas skirtumas, kad nedideli pakeitimai gali padaryti. Sukurti aplinkos apsaugos departamento leis bankams padeti išsaugoti aplinka ir padaryti pasauli geresne vieta ateities kartoms, tuo pat metu taupyti ir uždirbti savo klientams pinigus.
Labai svarbu, kad bankai pripažista, kad butina igyvendinti ekologišku produktu ir paslaugu prieš klientams pradeti išreikšdamas šiu paslaugu butinybe. Nustatyti šiu tarnybu paklausa dideja, tai puikus budas finansiniu instituciju sustabdyti prieš konkurencija ir išlaikyti ir išplesti klientu baze. Taciau viena problema, kad finansu istaigos gali susidurti, bus sukurti sekminga ir placiai i rinka orientuotus sprendimus, kad padengti platu aplinkosaugos problemas ir tuo pat metu ivardyta ir igyti nauju verslo galimybiu, kad naudos vartotojams.
Norint tinkamai prekiauti ekologiškus produktus ir paslaugas klientams yra paketas jas kaip tradicinius produktus ir paslaugas. Finansu istaiga turi ivertinti tai, kas traukia jo klientams paslaugas, kurias ji jau siulo ir sugalvoti buda, kaip paversti šiu paslaugu žaliai. Svarbu atsiminti, kad tai, ka klientai nori tai mažos rizikos banku prieinamumas, lankstumas, virtualus ryšys ir kad galetu valdyti savo finansus, savo lengvumu. Pagal NATF ataskaita, puikus budas pasinaudoti šiomis naujomis ekologiškus produktus ir paslaugas klientams, yra pasiulyti jiems galimybe dalyvauti žalios ir seminaruose. Šie seminarai ir pasitarimai atvyksta diskusiju forumuose, kad pagerinti klientu žinias, supratima ir pripažinima šioms naujoms paslaugoms.
Kas yra "žalieji" produkta ar paslauga?
Norint pasinaudoti kaip ekologišku produktu ar paslaugu, punktas turi pasiulyti klientui skaidria galimybe sumažinti netiesiogines itakos ju banku veiklos, sumažinti neigiama poveiki aplinkai arba užtikrinti nauda aplinkai, atsižvelgiant i NATF.
Energijos vartojimo efektyvumo Mortgages (Danubius)
Vienas iš populiariausiu formu žalia bankininkystes produktas žalia namo hipoteka. I del mažmenines bankininkystes, Žalioji Pradžia hipotekos arba energijos vartojimo efektyvumo Mortgages (Danubius) kaip jos placiai žinomos, pasiulyti žymiai mažesne palukanu norma klientams, kurie perka naujus energija taupancius namus arba investuoti i ekologiškas galios arba energijos naudojimo požiuriu efektyviausius prietaisus. Kad finansu istaiga, kad ši galimybe dar labiau patrauklus vartotojams, ypac i rinka naujus namus, jis turetu skatinti ekologiškas hipotekos padengiant pereinant nuo tradiciniu nama žalia energijos sanaudas.
Žalioji kreditines korteles
Žalioji kreditines korteles dar viena nauja iniciatyva, kuri pradejo raidos pasaulyje. Paskatas atsižvelgdamas žalia kredito korteles yra begalybes. Daugelis Europos banku pasiulyti kieki kompensuoti programas, teikti nuolaidas ir suteikti mažas palukanu normos vartotojams, kurie perka ekologiškus produktus ir paslaugas. Strides buvo padaryta JAV, taip pat su kai kuriu banku siulo dovanoti cardmember "Apdovanojimai", kad organizaciju, kurios yra skirtos gerinti aplinkos apsauga, ar leisti korteliu turetojams išpirkti šias "žaliuju" produktu naudos.
Indeliai
Indeliai yra kitame banke produktas, kuris vyksta žalia. Pavyzdžiui, kai kurios Australijos bankai siulo aplinkosaugos indeliu produktais. Pagal NATF, kiekvienas doleris, išleisti, bankas skolina atitinka paramos tvariam žemes ukio praktika. Keletas banku JAV jau i prieki nuo konkurencijos, siulanti visiškai apdrausti indelius, energija taupanciu imoniu, kurios siekia išsaugoti gamtos išteklius ir mažinti atlieku ir teršalu. Šie bankai padidino savo klientams pasiulyti tokias paslaugas ir pritraukti kitu finansiniu instituciju demesi visoje šalyje.
Paskutinis žodis
Sprogmenu klientus i žaliuju finansinius produktus ir paslaugas visame pasaulyje reikalauja finansine institucija, daugiau sužinos apie bet kokias kliutis, pavyzdžiui, nepakankamas informacijos apie produkta, kad galetu stoveti ju budas kreiptis i klientu ir likusius ant šiu klausimu. Labai svarbu, kad darbuotojai butu tinkamai apmokyti naujus ekologiškus produktus ir paslaugas, kad istaiga gali buti pasiulyti. Atsižvelgdama nusimanantys darbuotojai išlaikyti klientu pasitikejima ir didina istaigos patikimuma, nes jis labai žalia perejimas.
No comments:
Post a Comment