Pagerinti savo paslaugu kokybe bus nedelsiant pritraukti ir pades Išsaugoti pasiturintiems klientams

Kai veliau "Merrill Lynch / Capgemini tyrimas milijonieriu, keleta idomiu faktu atsirado apie paslaugas pasiturintiems pirkejo. Daugelis klientu vertinta paslaugu kokybe butina komponentas pasirenkant turto valdymo imone. Be to, jie rado labiausiai HNW's remesi referalu iš šeimos, draugu ir kolegu, o ne tradicinius imones reklama.

Yra 3 kritiškai saves paklausti,

- Kaip finansu profesionalu, kaip jus galite naudoti paslaugos EDGE, siekiant pritraukti daugiau klientu?

- Ar jus naudojate
- Kaip jums parduoti paslauga iš anksto su potencialiu klientu?

Aš sekmingai parduodami ivairiu milijonieriu metu. Tai, kaip jus pozicija paslaugu komponentas jusu verslo per pirmaji pokalbi nuspres, ar galite naudoti "klientu aptarnavimo" padaryti jums unikalia nuo savo konkurentu. Daug kartu per pardavimo procesa, pardavimo žmones per itvirtinta savybe naudos pardavimo. Jie pamiršta žmogaus saveika verte ir tai, ka reiškia santykiai. Jos pamiršti parduoti "išleidimas veidas i varda. Mano buvusio verslo, mes renginiai skirtingose geografinese vietovese. Žmones, aš niekada nesutiktu ateis manes pasitikti, tiesiog ideti "veidu i pavadinima". Tai, kas daro jus žmogaus. Daugiamandateje milijonieriu yra silpnas, kad parduodami daugiausia žmoniu, taciau, kai jie nusprendžia, jie nori daryti versla su jusu kompanija, jie trokšta pažinti savo pardavimu asmeniui. Nemanykite, kad laiškas yra jusu geriausias bendravimo priemone.

Noreciau visada nustatyti paslaugu komponento pirmaji pokalbi. Dažniausiai, noreciau pasakyti ka nors pagal šias eilutes: "Kokie trys veiksniai, kurie tures sverti labiausiai savo sprendima?" Jums paprastai funkcija naudos tipas atsakymus. Noreciau tada sako: "Kaip paslauga reputacijos bendroves faktorius i savo sprendima?" Jei Jums pasireiške suglumes atsakyma, nenustebkite. Dauguma žmoniu nepatenka teise atlikti ir pasakyti, jie ieško išskirtiniu klientu aptarnavimo patirti. Taigi, jus turite sakyti. Tai dabar savo atidarymo kalbeti apie savo imone, kaip jusu tikslas yra aukšciausios klientu aptarnavimo patirti ir ka daryti, kad siekiant šiu tikslu. Ir dabar Jusu konkurentai turi irodyti, kad jie lygus, kada jis ateina i klientu aptarnavima.

Ka jus darote, yra nustatyti pirkimo kriterijai. Paaiškindama, iš anksto paslaugu lygi jusu organizacijoje, jums nustatyti visu savo konkurentu darbotvarke. Jus pristate paslaugas, kaip kažkas, kad turi buti laikomas Oslas jie sveria savo ivairius variantus. Dabar jie teisti visi kiti pagal aptarnavimo standartus siulote juos. Tai labai galingas.

Paslauga gali buti svarbesnis

Nei aptariamas produktas jus parduodate

Kaip "Merrill Lynch / Capgemini studijoje nurodoma, suteikiant išimtines klientu aptarnavimo patirtis gali buti daug svarbiau nei produkto jus parduodate. Jei klientas suvokia jusu produktui panašus i kitus produktus jis vertinant, tada paslauga yra tai, kas pades jums gauti savo versla. Dirbau paslaugu verslo ir geriausia referalu atejo iš klientu, kurie paslaugu problema, kad man spresti už juos.

Jei esate mažesnio, Boutique firmos, turite pranašuma kuriant pažangiausius klientu aptarnavimo jusu klientams. Kadangi jus mažiau, galite iš karto tvarkaraštis kurybiniu ideju tarp geriausiu, kad jusu organizacija. Paslaugos kokybe yra kažkas kas jusu imones narys turi buti isipareigojusi kiekviena diena. Iš asmens, kuris atsako i telefono moketinos saskaitos. Jus negalite priimti vidutinybe iš bet per savo organizacija.

Tai ypac svarbu iš jusu pardavimo atstovai. It's up to kiekvieno asmens skatinimas ivykdyti jas Kontaktinis asmuo del savo klientu? Ka reiškia "Kontaktinis asmuo? Leiskite man paaiškinti. Aš aiškiai visiems savo klientams, buvau ju salycio. Skambinti vienu numeriu. Mine. Bendravimas vienam asmeniui. Me. Tai buvo raktas i mano klientai. Nesvarbu tai, ka jie turejo klausimu apie. Jie pakviete mane. Tada aš paeme atsakomybe už savo problema ir kreiptis atitinkamam asmeniui, kad ji gauti išspresta. Šis pašalinti savo klientams priimant 5 skambucius, palikti balso pašto ir, apskritai, tik gauti nusivyle.

Daugelis pardavimo žmones tiki ju darbas yra parduoti. Tai labai trumpa laika peržiureti bet pardavimu geografija. Jei ketinate apsistoti jusu rajone, gauti referalu ir ten ilgainiui reikia sukurti klientu aptarnavimo kraštas su savo klientais. Vienintelis budas šiam tikslui pasiekti, kuria Jus vartojate nuosavybes teise i savo klientu, ir tampa ju vienas, ir tik pasiteirauti.

Tai ypac svarbu pasiturinciu klientu. Kaip kitoms imonems pabandyti "Woo" juos, jie bus Prisiminti išskirtiniu klientu aptarnavimo ir naudojimo, kad jusu konkurencijos normos. Tai ypac sunku paimti kliento kas turejo puiku aptarnavima. Daugelis kompaniju parduoda panašiu daiktu. Labai nedaug parduoti "virš ribu" klientu aptarnavimas. Jei ne, jus truksta didžiule galimybe.

9,5 milijonieriu JAV ....Kiek jusu klientams?

I milijonieriu skaicius padidejo 8,3% 2006 m. ir "Ultra High Net Worth asmenu (tie, kuriu turtas viršija skaiciu 30 milijonu) išaugo 11,3% iki 94.970 žmoniu. Tikimasi, kad nuolat auga. Ju verslo konkurencija yra didele, todel supratimo milijonieriu Ieško mastysena yra kritine. Teisingai padeties nustatymo paslauga gali buti Jusu raktas nedelsiant pritraukti ir išlaikyti pasiturintiems pirkejams.

Atminkite, kad asmuo, kuriam $ 500,000 finansiniu turtu dabar bus verta daugiau nei milijono doleriu per 5-10 metu. Jei pradesite dirbti su jais šiandien, jums augti savo portfelio laiko ir buti ten, kai jie tapo viena iš JAV 10 mln tureti turto daugiau kaip milijona doleriu.

Apibendrinant, noreciau pasiulyti keleta pasiulymu tiems iš jusu nukreipimo turtingos rinkos:

a) 1989 m. birželio 12 d. Tarybos direktyvos 89/391/EEB del priemoniu darbuotoju saugai ir sveikatos apsaugai darbe gerinti nustatymo 2 straipsnis ir 1993 m. lapkricio 23 d. Tarybos direktyvos 93/104/EEB del tam tikru darbo laiko organizavimo aspektu 1 straipsnio 3 dalis turi buti aiškinami taip, kad skubios pagalbos specialistu veikla greitosios medicinos pagalbos tarnyboje, kuri nagrinejama pagrindineje byloje, patenka i minetu direktyvu taikymo sriti. Gaukite patogus teikti paslaugas ivedimas i pradini pardavimo pokalbis.

2. Pasiekti aptarnavimo kokybe Jusu organizacijoje

ES? Sukurti "paslaugu lyginamuosius standartus, kad gerokai viršija tai, ka jusu konkurentai siulo. Ji tuoj pat atskiras jumis jusu perspektyva i akis.

Atminkite, kad kiekvienas turtingas klientas galite prideti prie savo verslo taip pat sukelia draugai, šeima ar bendradarbiais, kurios gali referalu. Verta, kad butu pasiektas Service Excellence savo versla. Tai atsipirks šiandien, ir gerai i ateiti.

No comments:

Post a Comment